Vanha 13.11.2008, 05:07   #1
,.AÅäö.,
Forum-Vihersarvi

Liittymispäivä: 07.11.2008
Böse

Iltapäivällä laivasta hävisi ylimääräiset OP.t ja laivan vauhti lähes nollille. Olen logannut itseni pois monasti ja antanut upottaa itseni eikä auta!!En myöskään ole havainnut kaikkien tilaamieni lisäpalveluiden aktivointia. Olisi erittäin hienoa jos laitteistot toimisiva niiden kuulumalla tavalla. Käyttäjä ID: 12106303
KIITOS
,.AÅäö., on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 13.11.2008, 09:18   #2
LumpyNutZ
Supermoderator

LumpyNutZ:n avatar

Liittymispäivä: 29.01.2008
Send a message via ICQ to LumpyNutZ Send a message via MSN to LumpyNutZ
Oletus

Nythän siis tarvitaan myös erittelyitä mitä palveluja olet tilannut jotka eivät toimi? Ja ihmetyttää suuresti tuo viestisi lähetysaika(vaikkakin tuo aika on väärässä niin olet postannut ongelmasi noin. klo 6:00) koska puhut iltapäivästä??
Vanha 13.11.2008, 18:28   #3
,.AÅäö.,
Forum-Vihersarvi

Liittymispäivä: 07.11.2008
Oletus

ID: 12106303. Minulla ongelmat alkoi jo eilen.
,.AÅäö., on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 11.08.2009, 13:28   #4
black16star
Forum-Oppipoika

black16star:n avatar

Liittymispäivä: 12.02.2008
Beitrag Deepolis

Minulla on ongelma ton deepolis pelin kanssa kun painan start niin se lataa ja lataa ja ei auka se peliä auki ja lähetin jo saksaan siitä ongelma ilmoituksen ja http://translate.google.fi/translate_t#auto|fi| käyntin googlea apuna viestin lähettämisessä sitä se vielläkin lataa sitä pelii auki varmaan siinä kestää tuntikausia vaikka haluaisin tukia sitä peliä http://translate.google.fi/translate_t#auto|fi| kun noilta pelin esittely videoilta löyty hyvin tuottoisia npc ja en tiä että mistä nekin löytyy ainiin ja saako tähän viesti ketjuun kirjottaa? jos ei saa niin tän viestin voi poistaa mun luvalla ja siitä huomaan ettei tähän ketjuun saa kirjoitella
ja noissa peleissä voi minut nähdä ja yksi ja sama henkilö on aina se aito black16star ja sama nimimerkki on joka pelissä. Jossa pelissä olen aktiivinen se on vihreänä. T:black16star

Last edited by black16star : 11.08.2009 at 13:31.
black16star on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 13.08.2009, 11:00   #5
poNppis
Support

poNppis:n avatar

Liittymispäivä: 20.02.2008
Oletus

Turhaan sinä sinne Saksaan sitä postia olet laittanut, koska peliä korjataan koko ajan ja sitä ei suomeksi vielä ole. Kyllä se toimii kun vain tyhjennät selaimen välimuistin ja evästeet niin moitteettomasti toimii.

Ketjutyökalut
Näytä modit

Viestisäännöt
Täällä ei voit aloittaa uusia ketjuja
Täällä ei voit lähettää vastauksia
Täällä ei voit lisätä liitteitä
Täällä ei voit muokata viestejäsi

vB-koodi on On
Hymiöt ovat On
[IMG] koodi on On
HTML-koodi on Pois
Forum-hyppy

Kaikki ajat ovat GMT +1. Aika on nyt 09:28.

Palvelun tarjoaa vBulletin® Versio 3.6.8
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.