Mulla on ollut päivällä pelkkää 666 numeroa. Ensin oli 666 pelaajaa onlineja sitten oli rahtia jäljellä 666. Katsoin että onko nyt joku 666 päivä mutta eipä ollut...
__________________ this message by: -=[ReVengeance]=- (Firemil).
Mulla on ollut päivällä pelkkää 666 numeroa. Ensin oli 666 pelaajaa onlineja sitten oli rahtia jäljellä 666. Katsoin että onko nyt joku 666 päivä mutta eipä ollut...
Joo, aika hauskasti kävi.
Toivottavasti muuten kaikki tietää, minkä numero on 666.
Niin ja sellainen juttu vielä, että puhujan nurkkaan tietääkseni saa laittaa tälläistä. Eihän tämä nyt sentään mikään super spammiviesti ole esim:
asdfjlkjhgftyhkjbgjh
Last edited by THE-SPACE-HUNTER : 08.11.2009 at 12:28.
Tämänkaltaiset topicit ovat aivan p...:stä, kuin myös tuo sinun "Kumpi on parempi?" -topic. Miksi ihmeessä täällä kysytään, että kumpi on parempi, DO, vai Seafight. Aivan sama asia kuin kysyisit suomalaisilta, että kumpi on parempi, Suomi vai Ruotsi, tai menisit Ifk-Jokerit -jääkiekko-ottelussa kysymään Jokerikatsomossa, että kumpi on parempi, Ifk, vaiko Jokerit.
Valoja päälle, kiitos.
PS. Ihmettelen suuresti, miksi tämä turha spämmäys sallitaan täälä? Luulen että puhujan nurkka on tarkoitettu lähinnä oikeasti mielenkiintoiseen keskusteluun. Eikä tämänkaltaisiin p...viesteihin.
__________________ Hate it or love it the underdog's on top
And I'm gonna shine homie until my heart stop
Tämänkaltaiset topicit ovat aivan p...:stä, kuin myös tuo sinun "Kumpi on parempi?" -topic. Miksi ihmeessä täällä kysytään, että kumpi on parempi, DO, vai Seafight. Aivan sama asia kuin kysyisit suomalaisilta, että kumpi on parempi, Suomi vai Ruotsi, tai menisit Ifk-Jokerit -jääkiekko-ottelussa kysymään Jokerikatsomossa, että kumpi on parempi, Ifk, vaiko Jokerit.
Valoja päälle, kiitos.
PS. Ihmettelen suuresti, miksi tämä turha spämmäys sallitaan täälä?
Ideana oli kysyä, että kumpi on kuuluisampi BP:lla.