Voisko joku kertoa asian:
Miksi muilla on siniset tai vihreät laser-säteet ja miten ne hittaavat + 15,000 ja mistä saan x4 - lasereita?
Mul on Goliath puna-valkosella designillä ja hittaan jotakin 7,000 - 9,000 ja silti mulla on punaset säteet, oon ostanu uridiumia reilusti yli sadan euron edestä ja silti kaikki voi vaan nauraa tulemalla ja tappamalla sekunneissa!
Mistä saan/voin ostaa x4-lasereita?
(Muualta kuin galaxy-gatesta, niitä tulee niin hirveän harvoin.)
Voisko joku kertoa asian:
Miksi muilla on siniset tai vihreät laser-säteet ja miten ne hittaavat + 15,000 ja mistä saan x4 - lasereita?
Mul on Goliath puna-valkosella designillä ja hittaan jotakin 7,000 - 9,000 ja silti mulla on punaset säteet, oon ostanu uridiumia reilusti yli sadan euron edestä ja silti kaikki voi vaan nauraa tulemalla ja tappamalla sekunneissa!
Mistä saan/voin ostaa x4-lasereita?
(Muualta kuin galaxy-gatesta, niitä tulee niin hirveän harvoin.)
Muistathan käyttää myös urin parhaimpiin tykkeihin, suojiin ja muihin varustuksiin. Sillä urilla ei tee mitään, jos sitä on vain, etkä hanki sillä mitään.
ja hitti muuten on erilaista, jos käytät parempia laaserammuksia, arti huonompia.
Kiitoksia! Mulla on kaikissa paitsi 4 paikassa LF3-laserit, ostan ne 4 sitten.
Mutta miten voi puolustautua sellaisia "pr0_Ùber_H4x0r" tyyppejä vastaan?
Ne syövät kaikki uridiumit kun pitää korjailla kokoajan. Onko kenelläkään vastausta tähän?
Niitä on joka paikassa, ne on tappavampia kuin 20 BigBoyta, tämän oman nimeni yritin kehittää etteivät ne hyökkäilisi, mutta päinvastoin ne saavat siitä lisää puhtia!
Toisekseen, onko ketään (sori kun kysyn tässä aiheessa) joka voisi auttaa ja tulla mun kanssa jonnekkin esimerkiksi Devoja tappamaan? Siellä ne "Ùber" - tyypit odottaa naamion kanssa ja kun goliathin hp on alle 100,000, niin viimeistään silloin ne hyökkäävät, vievät osan lastista, vievät 500 uridium, koska en ole premium, olisin josuridiumilla voisi lunastaa aikaa premiumiin.
Yritin siis ehdottaa, jos jatkossa jotkut Ylläpitäjät voisivat ajatella sitä uridiumilla tilin ostamista.
Ostaisinkin, mutta extra-paikka on jo täynnä ja mulla on vaan 8000 suoja-pistettä Mulla on se paikka täynnä parhaita eliitti ajo-moottoreita, että pääsisin "pr0_Ùber_H4x0r" tyyppejä karkuun, mutta vaikka mulla on 450 nopeutta, tuntuisi että niillä on 700 pistettä Mulla ei kato ole kuin 4 flaxia ja 2 iristä, ja ne on täynnä suojia ja parissa on aseita. Niillä "pr0_Ùber_H4x0r" tyypeillä on taas 8 iristä, ja kaikki niistä on todennäköisesti täytetty LF3-tykeillä. Ei mahda mitään, ennenkuin tilaan uudet uridiumit iristä varten, johon ahdan jokaiseen LF3:sen. Sitten tilaan jotakin 100,000 uridiumia ja käytän 1000 kertaa gg:tä ja alan käyttämään x4-ammuksia. Eiköhän silloin "pr0_Ùber_H4x0r" tyypit lopeta häiritsemistä mua Jos ei, niin sitten ei auta muu kuin kestää se ja käyttää 100,000 uridiumia 200,000 korjaukseen, tai ostaa premium tili, joka tulisi halvemmaksi, korjata droonit puoleen hintaan ja korjata alus ilmaiseksi.
Ostaisinkin, mutta extra-paikka on jo täynnä ja mulla on vaan 8000 suoja-pistettä Mulla on se paikka täynnä parhaita eliitti ajo-moottoreita, että pääsisin "pr0_Ùber_H4x0r" tyyppejä karkuun, mutta vaikka mulla on 450 nopeutta, tuntuisi että niillä on 700 pistettä Mulla ei kato ole kuin 4 flaxia ja 2 iristä, ja ne on täynnä suojia ja parissa on aseita. Niillä "pr0_Ùber_H4x0r" tyypeillä on taas 8 iristä, ja kaikki niistä on todennäköisesti täytetty LF3-tykeillä. Ei mahda mitään, ennenkuin tilaan uudet uridiumit iristä varten, johon ahdan jokaiseen LF3:sen. Sitten tilaan jotakin 100,000 uridiumia ja käytän 1000 kertaa gg:tä ja alan käyttämään x4-ammuksia. Eiköhän silloin "pr0_Ùber_H4x0r" tyypit lopeta häiritsemistä mua Jos ei, niin sitten ei auta muu kuin kestää se ja käyttää 100,000 uridiumia 200,000 korjaukseen, tai ostaa premium tili, joka tulisi halvemmaksi, korjata droonit puoleen hintaan ja korjata alus ilmaiseksi.
No, laita moottoreihin promea, niin meet yhtä lujaa kun ne ellut, sillä ne käyttää promea itsekkin.
Ja muistathan, että drooneja kannattaa korjata vasta sitten kun tuho on 95% tai 98%.
Tai sitten ostat vielä flakseja tai iiriksiä ja täytät ne moottoreilla/suojilla. Auttaa sekin vähän.