![]() |
|
|
#1 |
|
SuperModerator
|
Soon mä
![]() Elikkäs pientä infoa ensin itsestäni. Ensinnäkin täytyy kertoa että olen miespuolinen, kun joillain tuntuu jostain kumman syystä olevan käsitys että olisin naispuolinen xD Ikää on kertynyt vaivaiset 21. vuotta. Ammatiltani olen Sähköasentaja. Loman puitteissa nyt mennyt joten on ollut enemmän aikaa pelailla ja valvoa teitä chatissa ![]() Modeurasta: Hommat aloittelin vuoden alusta? Tai oikeastaan ei minkäännäköistä havaintoa koska aloitin Noh mutta, hommat alkoi Chatmodena. Siitä sitten pikkuhiljaa vastuu kasvoi ja Smodeksi ylenin. Smodena nyt toimin Seafightin / Deepoliksen / K.O Champsin puolella.Tämän pelin pariin eksyin 1.7.2009 Kun suomeksi ilmestyi. Klaanina toimii omatekoinen K.O CHAMPS, jäseniä jo mukavasti ja suomen vahvin klaani tällä haavaa.
~~Muista liittää aina Käyttäjä ID# mukaan, jos tarvitset apua accounttisi kanssa.~ ~ ~~Käytä Etsi toimintoa ennenkuin postaat kysmyksesi. Kysymykseesi on ehkä jo vastattu!~~ FAQista ja Aloittelijan oppaasta löydät hyödyllistä tietoa/vinkkejä~~ |
|
|
|