Vanha 29.01.2009, 15:12   #1
Banzaibang
Aloitteleva asiantuntija

Banzaibang:n avatar

Liittymispäivä: 04.06.2008
Oletus Menetetyt rahat/vahvuus!

Kuten jo tiedossa menetin kahteen eri pelin mokaa rahaa n 5miljardia. Ensin lomat petti,ei tullu sms ilmotusta jne ja toisella kertaa sota-neukkari päätti olla tekemästä töitään! Ja nyt sitten ilmeisesti olen saanut korvauksia kyseisistä asioista....50miljoonaa!!!! Eli noin prosentin äkkiseltään peruskoulun matikalla laskettuna....vetää sanattomaksi...varsinkin kun antamalla korvauksia Big Point myöntää että mokia on tapahtunut ja silti ei korvata kokonaan!!! Huoh...olisinpa saksalainen

Aka -AMON-Ra-

Banzaibang on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 08.02.2009, 02:44   #2
Windfinger
Forum-Vihersarvi

Windfinger:n avatar

Liittymispäivä: 20.01.2009
Oletus

Sellasta sitten.
Vanha 09.02.2009, 13:58   #3
poNppis
Support

poNppis:n avatar

Liittymispäivä: 20.02.2008
Oletus

Sinun asia on jälleen kerran viety kokonaisuudessaan Saksaan. Siellä tehdään asian tiimoilta muutama tarkastus ja jos asia on sieltä päässä kunnossa niin vahvuus tulee takaisin.
Vanha 10.02.2009, 21:55   #4
Billy_The_Kid
Forum-noob

Liittymispäivä: 28.11.2008
Oletus Tili kiinni taas..

No taas läpsähti tili kiinni... velipojan tili sulkeutui Joulun alla ja nyt minun jaa valitus pitäs varmaan tehdä...no eipä kuule kiinnosta,koska perheen kaikki Adminit on Banittu ja yksin pelaaminen ei oo mun juttu...Jatkaa vaan crims(jenni tyttö) ja kumppanit Suomalaisten sortamista niin kohta saatte palata niillä omilla noobi tileillä keskenänne
Billy_The_Kid on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 12.02.2009, 09:56   #5
poNppis
Support

Oletus

Jos perheestä pelaa useampi tai samasta ip:stä useampi ihminen niin näin ei käy jos ilmoitatte asiasta vaikka minulle tukeen niin tehdään vähän merkintöjä tileistä niin saatte sitten pelailla rauhassa.
Vanha 12.02.2009, 11:44   #6
FTP2008
Forum-Vihersarvi

Liittymispäivä: 16.07.2008
Oletus ok

mut miksi puolison tili on taas kiinni?????? ilmoitin jo joulukuun alussa että meillä pelaa kolme,eli pitäs olla siellä tiedossa tämä asia!!!!
FTP2008 on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 12.02.2009, 13:00   #7
poNppis
Support

Oletus

Minulla on asia tiedossa, mutta minä tarkistan että mitä on tapahtnut kun tilanne on se, että myös muiden maiden supportit sullkee tilejä ihan luvallisesti.
Vanha 12.02.2009, 13:04   #8
poNppis
Support

Oletus

Lainaus:
Alkuperäinen postaaja: Billy_The_Kid Näytä viesti
No taas läpsähti tili kiinni... velipojan tili sulkeutui Joulun alla ja nyt minun jaa valitus pitäs varmaan tehdä...no eipä kuule kiinnosta,koska perheen kaikki Adminit on Banittu ja yksin pelaaminen ei oo mun juttu...Jatkaa vaan crims(jenni tyttö) ja kumppanit Suomalaisten sortamista niin kohta saatte palata niillä omilla noobi tileillä keskenänne

Ja se mitä tuohon tulee niin sinun pitää muistaa, että teen erittäin tiivistä yhteistyötä nykyään Saksan kanssa asian puitteissa. Menin tekemään normaaleja toimia pelin pariin niin huomasin että kollega oli hoitanut asoita puolestani. En minäkään kaikkea ehdi tekemään joten eläs syyllistä vain minua. (Ja pyydän kauniisti, että älä sano tyttö kun sellainen en ole )

Ja tällä pyritään kuitenkin rehelliseen peliin, joten se on teistä lähtevää kaikki. Jos pelaatte rehellistä peliä niin mitään ongelmia ei tule.
Vanha 12.02.2009, 19:41   #9
FTP2008
Forum-Vihersarvi

Liittymispäivä: 16.07.2008
Oletus hienoa

ja kiitos etukäteen
FTP2008 on offline   Vastaa lainauksella
Vanha 31.10.2009, 07:52   #10
Muumiorotta1
Forum-noob

Liittymispäivä: 02.10.2009
Oletus

Mihinkäs multa on alue menny? Tietääkseni kimppuuni ei ole hyökätty. Silti alue vaihtunut ja rakentaminen pitäisi aloittaa alusta. Ainoa mitä on jätety on rahat 5.396.766?

Edelleen tasolla aloittelija ja ollut sitä kokoajan.
Muumiorotta1 on offline   Vastaa lainauksella
Vastaa

Ketjutyökalut
Näytä modit

Viestisäännöt
Täällä ei voit aloittaa uusia ketjuja
Täällä ei voit lähettää vastauksia
Täällä ei voit lisätä liitteitä
Täällä ei voit muokata viestejäsi

vB-koodi on On
Hymiöt ovat On
[IMG] koodi on On
HTML-koodi on Pois
Forum-hyppy

Kaikki ajat ovat GMT +1. Aika on nyt 17:17.

Palvelun tarjoaa vBulletin® Versio 3.6.8
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.