Kiva nähdä uusia ihmisiä mukana.. Minulta ei varmaan edes tarvitse kysellä mitä kaikkea pelaan kun kaikki taitaa kuulua jo mukaan siihen kastiin mitä päivittäin käyn koettamassa..
Itse pelailen tuota Spaceinvasion peliä, sekä tietenkin Xblasteria. Tuo forum-signatureni on Spaceinvasion-peliä koskeva. Siellä olen kaikista aktiivisin. Myös pelien ohella nämä IRC-kanavat maistuvat minulle hyvin, eli käyn siellä keskustelemassa usein.
[22:49] <Moshpitti> Saavillinen itsesääliä, coming up! Detru senkin säälittävä pieni tussu, painu jo helvettiin tekemästä muidenkin irkkaavien surkimusten elämänpuolikasta entistä kurjemmaksi läsnäolollasi. Ja jos ikinä palaatkin, opettele idlaamisen jalo taito niin säästyttäisiin paljolta pahalta taas. Ps. Mene suihkuun.
Pidättekö nyt käynnissä olevasta Aurinkojen keruusta ?
Minusta se on erinomainen lisä tähän kesään, tulee areenalle ihan uutta vipinää. Vähän ovat rangerit etulyönti asemassa, koska heillä on se pieni nopusetu. Mutta olen myös hyvin saanut tuhottua muita pelaajia, kun kaikki säntäävät näiden aurinkojen perään.
Olen saanut jo parisenkymmentä aurinkoa kerättyä ja hyvät olvat olleet tuotot. Kiitoksia ylläpidolle tästä.
[22:49] <Moshpitti> Saavillinen itsesääliä, coming up! Detru senkin säälittävä pieni tussu, painu jo helvettiin tekemästä muidenkin irkkaavien surkimusten elämänpuolikasta entistä kurjemmaksi läsnäolollasi. Ja jos ikinä palaatkin, opettele idlaamisen jalo taito niin säästyttäisiin paljolta pahalta taas. Ps. Mene suihkuun.
Pelaan DarkOrbittia, ja XBlasteria. Myös on tullut pelattua Deepolisia, Hockey Manageria, Damoriaa, Gladius II (jota en enää pelaa), Speed carsia ja minipelejä
Pelaan DarkOrbittia, ja XBlasteria. Myös on tullut pelattua Deepolisia, Hockey Manageria, Damoriaa, Gladius II (jota en enää pelaa), Speed carsia ja minipelejä
100% pelimies siis kyseessä